خبر شوکه کننده برای ورزش ایران
تاریخ : جمعه 10 مرداد 1393
نویسنده : AMIR KHAN
 
سرمربی و مربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که تا قبل از مرحله پایانی لیگ جهانی به عنوان دستیار کواچ در تیم ملی فعالیت می کرد، پس از چند هفته بستری بودن در بیمارستان و مبارزه با سرطان پیشرفته، بامداد روز جمعه به دیار باقی شتافت و جامعه ورزش و خانواده والیبال را عزادار کرد.
 

خبرگزاری مهر: حسین معدنی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که به دلیل گرفتگی مجرای صفرا چند روزی در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.

اپیتان سابق و خوش اخلاق تیم ملی والیبال ایران چندی پیش  به دلیل گرفتگی مجرای صفرا دچار دل‌درد شد که بعد از مراجعه به بیمارستان، پزشکان متوجه شدند که توده‌ای راه مجرا را بسته و با قرار دادن یک لوله مجرا را باز کردند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی93 , ,
تاریخ : جمعه 10 مرداد 1393
نویسنده : AMIR KHAN
 
ستاره روسی الاصل تیم ملی والیبال ایتالیا مدعی شد مانند پدرش قصد دارد تا 41 سالگی والیبال خود را ادامه دهد.
 
خبرگزاری مهر: ایوان زایتسف که به بازی در سری A ایتالیا پایان داد و با پیوستن به تیم دینامو موسکو بازی باشگاهی را در سرزمین پدری خود ادامه خواهد داد از تصمیم خود ابراز خوشحالی کرده و مدعی شد با زندگی سالم خود می‌خواهد مثل پدرش تا 41 سالگی به بازی والیبال ادامه دهد.

زایتسف که به مرز 25 سالگی رسیده است توانایی بالای خود را از پدر و مادرش به ارث برده است. مادر او ایرینا شناگر بود و پدرش ویاچسلاو زایتسف هم از اسطوره‌های والیبال شوروی سابق به حساب می‌آید. پدرش قهرمان المپیک 1980، قهرمان جهان در سال 1978 و 1982 و دارای هفت عنوان قهرمانی اروپا در کارنامه خود است.

زایتسف در ابتدای کار قصد داشت به ورزش هاکی روی یخ بپردازد ولی پدرش او را به والیبال برد تا به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود.

:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی93 , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید